Dossierbeheerder - Brugge

Dossierbeheerder - Brugge

Lievens & Co biedt al meer dan 30 jaar diensten aan als accountant en belastingconsulent voor zowel Belgische als internationale klanten. Daarnaast staan wij klanten ook bij bij overnames, fusies, reorganisaties, vastgoedprojecten, waarderingen, familiale overdracht van een onderneming, successieplanningen e.d.m. We werken hiervoor samen met ons kantoor in Antwerpen.

Ons kantoor heeft de voorbije tijd belangrijke stappen gezet in het kader van digitalisering van de volledige boekhoudkundige stroom en is op zoek naar een dossierbeheerder om de verdere groei mee vorm te geven. 

Na een grondige inwerkperiode in samenspraak met enkele ervaren collega's zorg je mee voor:

  • Dossierbeheer diverse vennootschappen van A tot Z
  • Mogelijkheid tot het beheren van ook internationale dossiers (indien interesse)
  • Proactieve communicatie en implementatie digitale tools naar klanten toe
  • Fiscale optimalisaties
  • Junior accountants mee begeleiden in hun groei

Wie zoeken we?

  • Bachelor/master Accountancy of gelijkwaardig
  • Enkele jaren relevante werkervaring
  • Gezonde interesse in IT (wij werken met Exact Online & Silverfin)
  • Goede talenkennis (N-F-E) is een plus, je werkt vaak met internationale klanten
  • Zelfstandig, sociaal- en contactvaardig
  • Leergierig en flexibel

Wat bieden we?

Gevarieerde job met verantwoordelijkheden; jij krijgt volledige eindverantwoordelijkheid over jouw dossiers en doet alle besprekingen met de klant.

Competitief loon in overeenstemming met eigen kwaliteiten en ervaring (omvat ondermeer: hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ...).

Jaarlijks persoonlijk opleidingsbudget en groeiplan in samenwerking met een coach.

Familiale sfeer waarbij spontaan overleg en teamwork voorop staat en waar de nodige flexibiliteit geboden is.

Interesse?

Stuur je CV naar lievens@lievens.be en jouw motivatie horen we graag uitgebreid tijdens een kennismakend gesprek!

 


Terug naar vacatureoverzicht

Schrijf u in op onze nieuwsbrief