Administratief bediende - Brugge (tijdelijk)

Administratief bediende - Brugge (tijdelijk)

Ter vervanging van 2 zwangere collega’s zijn we op zoek naar een enthousiaste collega om het secretariaatsteam tijdelijk te versterken.

Jouw taken zullen bestaan uit:

  • onthaal klanten op kantoor
  • telefonisch onthaal
  • briefwisseling sorteren
  • digitale verwerking van documenten
  • klassement & archief
  • nauwkeuring aanvullen van gegevens in onze databank
  • elektronische indieningen van fiscale formaliteiten
  • ondersteuning van collega accountants en consultants

Jouw profiel:

  • eerste administratieve werkervaring achter de rug
  • administratief sterk
  • vlot overweg kunnen met courante computerprogramma’s (zoals bv. Office 365)
  • nauwkeurig en oog voor detail
  • hands-on/pro-actief
  • teamplayer

Ons aanbod:

  • gevarieerde job met verantwoordelijkheden
  • tijdelijke voltijdse functie
  • familiale sfeer waarbij spontaan overleg en teamwork voorop staat en waar de nodige flexibiliteit geboden is

Interesse?

Ben jij iemand die de administratie van een ander uit handen wil nemen en bijdraagt tot een optimale werking van de interne processen binnen het kantoor? Solliciteer vandaag nog en stuur jouw cv naar annelies.catteeuw@lievens.be


Terug naar vacatureoverzicht

Schrijf u in op onze nieuwsbrief